« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Sprawy organizacyjne:

a) Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum

2. Przyjęcie informacji o wynikach ekonomiczno-finansowych za 2024 rok miejskich spółek prawa handlowego, w których gmina Prudnik posiada udziały:

3. Gospodarka finansowa

4. Gospodarowanie mieniem

i) Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości (druk nr 305)

j) Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości (druk nr 306)

k) Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości (druk nr 307)

l) Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości (druk nr 308)

m) Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości (druk nr 309)

n) Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości (druk nr 310)

o) Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości (druk nr 311)

p) Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości (druk nr 312)

r) Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości (druk nr 313)

s) Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 314)

w) Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 317)

5. Podjęcie uchwał w sprawie

b) Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie do partnerstwa w celu realizacji projektu pn.: „Stabilne Wartości, Skuteczne Wsparcie - Profilaktyka i Interwencja Kryzysowa", realizowanym w ramach działania 6.8 Profilaktyka zachowań społecznych dzieci i młodzieży, priorytetu 6 Fundusze europejskie wspierające włączenie społeczne w opolskim, Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-2027 (druk nr 321)

g) Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie uchwalenia Regulaminu dofinansowania zadań z zakresu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest realizowanych w gospodarstwach rolnych z terenu gminy Prudnik, przy udziale środków uzyskanych z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Opolu w ramach „Ogólnopolskiego programu finansowania usuwania wyrobów zawierających azbest. Część 2) Przedsięwzięcia w zakresie zbierania, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest realizowane w gospodarstwach rolnych” (druk nr 326)

o) Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniająca uchwałę w sprawie wyznaczenia przedstawiciela Rady Miejskiej w Prudniku do Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego (druk nr 334)

6. Wolne wnioski, komunikaty, oświadczenia radnych i zamknięcie obrad sesji

« Powrót do strony głównej