« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Sprawy organizacyjne:

1) Otwarcie sesji i stwierdzenie kworum

2. Informacja Burmistrza o działaniach podejmowanych między sesjami.

3. Sprawozdanie Przewodniczącej Rady o działaniach podejmowanych pomiędzy sesjami.

4. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych

6. Rozpatrzenie raportu o stanie Gminy Prudnik za rok 2018

1) Przedstawienie raportu o stanie Gminy Prudnik za rok 2018 przez Burmistrza Prudnika (druk nr 172)

2) Debata nad raportem

7. Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania:

2) Przedstawienie przez Przewodniczącą Rady uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu w sprawie opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Prudnik za 2018 r.

3) Dyskusja na temat sprawozdania-druk nr 174

4) Przedstawienie przez Burmistrza Prudnika sprawozdania finansowego Gminy Prudnik za 2018 rok (druk nr 175) -sprawozdanie przekazane Radnym w miesiącu maju 2019 r.

8. Absolutorium dla Burmistrza Prudnika za 2018 rok:

1) Przedstawienie przez Przewodniczego Komisji Rewizyjnej uchwały Komisji Rewizyjnej w sprawie wniosku o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Prudnika (druk nr 177)

2) Przedstawienie przez Przewodniczą Rady uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu w sprawie opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Prudniku o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Prudnika z wykonania budżetu gminy za 2018 rok

9. Gospodarka finansowa:

10. Gospodarowanie mieniem:

11. Podjęcie uchwał w sprawie:

1) Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia zasad i trybu przeprowadzenia konsultacji społecznych na temat budżetu gminy Prudnik na 2020 rok (druk nr 188)

8) Podjęcie uchwały w sprawie skargi na działania Sołtysa wsi Łąka Prudnicka - projekt uchwały wraz z uzasadnieniem dostarczony zostanie na sesję Rady Miejskiej

12. Interpelacje i zapytania radnych.

13. Wolne wnioski, komunikaty, oświadczenia radnych i zamknięcie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej