« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Sprawy organizacyjne:

1) Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum

2. Informacja Burmistrza o działaniach podejmowanych między sesjami.

3. Sprawozdanie Przewodniczącej Rady o działaniach podejmowanych pomiędzy sesjami.

4. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych

1) 3-2024 interpelacja radnego Pawła Licznara w sprawie utwardzenia drogi wewnętrznej na dz. 1964/41 obręb Prudnik

2) 4-2024 interpelacja radnego Tomasza Wisły dot. uszczegółowienia poziomu wynagrodzeń nauczycieli

3) 5-2024 interpelacja radnej Zofii Zeprzałka - Krzemień w sprawie możliwości wsparcia działalności gastronomicznej (baru mlecznego) poprzez użyczenie lokalu

4) 6-2024 interpelacja radnej Zofii Zeprzałka - Krzemień w sprawie wystosowania pisma do firmy odpowiedzialnej za hulajnogi o utrzymanie ładu w ich zakresie

5) 7-2024 interpelacja radnej Zofii Zeprzałka - Krzemień w sprawie utworzenia w budynku starego basenu miejsca, gdzie można będzie realizować zadanie lecznicze poprzez ćwiczenia korekcyjne w wodzie

6) 8-2024 interpelacja radnej Zofii Zeprzałka - Krzemień w sprawie wykonania remontu murku cmentarnego

7) 9-2024 interpelacja radnej Ludmiły Lisowskiej w sprawie możliwości wparcia przedsiębiorcy prywatnego w zakresie utworzenia baru mlecznego na terenie Prudnika

8) 10-2024 interpelacja radnej Ludmiły Lisowskiej w sprawie wprowadzenia na terenie całej gminy Prudnik bezpłatnej komunikacji miejskiej oraz wystąpienie o dofinansowanie z rządowych funduszy rozwoju przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej

9) 11-2024 interpelacja radnego Stanisława Mięczakowskiego w sprawie pilnego wykonania prac remontowych tj. wymiany schodów przy obiekcie wieży Woka

10) 12-2024 interpelacja radnego Rafała Bolibrzucha w sprawie poprawy nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Chocim

11) 13-2024 interpelacja radnego Zygmunta Bochenka w sprawie wiaty przystankowej

12) 14-2024 interpelacja radnej Urszuli Rezpiela w sprawie wprowadzenia zmian do uchwały Rady Miejskiej w Prudniku w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego miasto Prudnik podjętej 30 stycznia 2024 r.

5. Interpelacje i zapytania radnych.

10. Informacja Zarządu Spółki Zakładu Usług Komunalnych o realizacji zaleceń wynikających z kontroli przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną Rady Miejskiej w Prudniku

11. Gospodarka finansowa:

12. Gospodarowanie mieniem:

13. Podjęcie uchwał w sprawie:

5) Podjęcie uchwały w sprawie wyboru ławników w wyborach uzupełniających na ławników na kadencję na lata 2024-2027 (druk nr 1534)

a) Odczytanie opinii zespołu do opiniowania kandydatów na ławników

b) Przedstawienie zasad głosowania do Sądu Rejonowego w Prudniku.

d) Podjęcie uchwały w sprawie wyboru ławników na kadencję w latach 2024-2027

14. Wolne wnioski, komunikaty, oświadczenia radnych i zamknięcie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej