« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Porządek obrad:

1) Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum

2. Informacja Burmistrza o działaniach podejmowanych między sesjami.

3. Sprawozdanie Przewodniczącej Rady o działalniach podejmowanych pomiędzy sesjami.

4. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych.

5. Informacje o wynikach ekonomiczno-finansowych za 2018 rok miejskich spółek prawa handlowego:

7. Gospodarka finansowa:

8. Gospodarowanie mieniem:

9. Podjęcie uchwał w sprawie:

3) Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia zasad i trybu korzystania z gminnych obiektów i urządzeń użyteczności publicznej (druk nr 238)

7) Podjęcie uchwał w sprawie rozpatrzenia petycji /projekty uchwał zostaną przedłożone Radnym po rozpatrzeniu petycji przez Komisję Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej/

8) Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia Regulaminu określającego wysokość oraz szczegółowe warunki przyznawania dodatków za wysługę lat, motywacyjnego, funkcyjnego oraz za warunki pracy, szczegółowe warunki obliczania i wypłacania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw, wysokość i warunki wypłacania nagród nauczycielom zatrudnionym w szkołach prowadzonych przez Gminę Prudnik (druk nr 243)

10. Interpelacje i zapytania radnych.

11. Wolne wnioski, komunikaty, oświadczenia radnych i zamknięcie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej