Porządek obrad
1)
Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum
2)
Przyjęcie protokołu z XI sesji
3)
Przyjęcie protokołu z XII sesji
4)
Przyjęcie protokołu z XIII sesji
5)
Zmiany w porządku obrad
2.
Informacja Burmistrza o działaniach podejmowanych między sesjami.
3.
Sprawozdanie Przewodniczącej Rady o działalniach podejmowanych pomiędzy sesjami.
4.
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych.
5.
Informacje o wynikach ekonomiczno-finansowych za 2018 rok miejskich spółek prawa handlowego:
1)
Informacja Zakładu Energetyki Cieplnej sp. z o.o. (druk nr 204)
2)
Informacja Zakładu Usług Komunalnych sp. z o.o. (druk nr 205)
3)
Informacja Prudnickiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego sp. z o. o. (druk nr 206)
4)
Informacja Zakładu Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. (druk nr 207)
6.
Informacja nt. przygotowania placówk oświatowych do roku szkolnego 2019/2020 (druk nr 208)
1)
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie udzielenia dotacji celowej z budżetu Gminy Prudnik dla Jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej w Moszczance (druk nr 209)
2)
Podjęcie uchwały uchylającej uchwałę w sprawie udzielenia pomocy finansowej (druk nr 209a)
3)
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Prudnik na 2019 rok (druk nr 210)
4)
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zarządzenia poboru opłaty skarbowej w drodze inkasa oraz wyznaczenia inkasentów i określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso (druk nr 211)
8.
Gospodarowanie mieniem:
1)
Podjęcie uchwały w sprawie zasad wynajmowania lokali użytkowych wchodzących w skład lokalowego zasobu Gminy Prudnik (druk nr 212)
2)
Podjęcie uchwały w sprawie oddania w najem lokali użytkowych w Regionalnym Inkubatorze Przedsiębiorczości przy Pl. Zamkowym 2 w Prudniku (druk nr 213)
3)
Podjęcie uchwały w sprawie nabycia nieruchomości niezabudowanej (druk nr 214)
4)
Podjęcie uchwały w sprawie zbycia nieruchomości niezabudowanej (druk nr 215)
5)
Podjęcie uchwały w sprawie zbycia nieruchomości niezabudowanej (druk nr 216)
6)
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zbycia nieruchomości niezabudowanej (druk nr 217)
7)
Podjęcie uchwały w sprawie zbycia nieruchomości niezabudowanej (druk nr 218)
8)
Podjęcie uchwały w sprawie zbycia nieruchomości niezabudowanej (druk nr 219)
9)
Podjęcie uchwały w sprawie nabycia nieruchomości niezabudowanej (druk nr 220)
10)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 221)
11)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 222)
12)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 223)
13)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 224)
14)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 225)
15)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 226)
16)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 227)
17)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 228)
18)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 229)
19)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 230)
20)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 231)
21)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 232)
22)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 233)
23)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 234)
24)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 235)
9.
Podjęcie uchwał w sprawie:
1)
Podjęcie uchwały w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych, których właścielem lub zarządzającym jest Gmina Prudnik, udostępnionych dla operatorów i przewoźników oraz warunków korzystania z tych przystanków (druk nr 236)
2)
Podjęcie uchwały w sprawie propozycji zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych (druk nr 237)
3)
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia zasad i trybu korzystania z gminnych obiektów i urządzeń użyteczności publicznej (druk nr 238)
4)
Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu po byłej jednostce wosjkowej przy ulicy Dąbrowskiego w Prudniku (druk nr 239)
5)
Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Prudnika (druk nr 240)
6)
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie przyjęcia "Programu usuwania wyrobów zawierających azbest dla Gminy Prudnik na lata 2016-2032" (druk nr 241)
7)
Podjęcie uchwał w sprawie rozpatrzenia petycji /projekty uchwał zostaną przedłożone Radnym po rozpatrzeniu petycji przez Komisję Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej/
8)
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia Regulaminu określającego wysokość oraz szczegółowe warunki przyznawania dodatków za wysługę lat, motywacyjnego, funkcyjnego oraz za warunki pracy, szczegółowe warunki obliczania i wypłacania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw, wysokość i warunki wypłacania nagród nauczycielom zatrudnionym w szkołach prowadzonych przez Gminę Prudnik (druk nr 243)
9)
Podjęcie uchwały w sprawie nadania odznaki "Zasłużony dla Miasta i Gminy Prudnik" (druk nr 244)
10.
Interpelacje i zapytania radnych.
11.
Wolne wnioski, komunikaty, oświadczenia radnych i zamknięcie obrad sesji.