« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Sprawy organizacyjne:

1) Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum

2. Informacja Burmistrza o działaniach podejmowanych między sesjami.

4. Gospodarka finansowa:

5. Gospodarowanie mieniem:

6. Podjęcie uchwał w sprawie:

3) Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia Regulaminu określającego wysokość oraz szczegółowe warunki przyznawania dodatków za wysługę lat, motywacyjnego, funkcyjnego oraz za warunki pracy, szczegółowe warunki obliczania i wypłacania wynagrodzenia za godziny ponadwymiarowe i godziny doraźnych zastępstw, wysokość i warunki wypłacania nagród nauczycielom zatrudnionym w szkołach prowadzonych przez Gminę Prudnik (druk nr 949)

7. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych

1) 115/2021 interpelacja radnego Rafała Bolibrzucha w sprawie zabezpieczenia w budżecie środków na wymianę kotła CO w miejscowości Piorunkowice

2) 116/2021 interpelacja radnej Katarzyny Rożek w sprawie możliwości wdrożenia programu wykluczającego możliwość zbiorowej odpowiedzialności za zużytą wodę w mieszkaniach bez bezpośredniego dostępu do toalet

3) 117/2021 interpelacja radnej Zofii Zeprzałka - Krzemień w sprawie zabezpieczenia funduszy na wykonanie mapy multimedialnej cmentarza komunalnego

4) 118/2021 wniosek radnej Ludmiły Lisowskiej w sprawie zamontowania poręczy przy schodach zakańczających nowy chodnik przy ulicy Legionów

5) 119/2021 interpelacja radnej Ludmiły Lisowskiej w sprawie dostosowania odjazdu autobusu miejskiego z przystanku na Placu Szarych Szeregów do zakończenia zajęć lekcyjnych

6) 120/2021 interpelacja radnego Marcina Krasonia w sprawie zamontowania znaków B18 lub B5 przy placu koło kościoła w Rudziczce

8. Interpelacje i zapytania radnych.

9. Wolne wnioski, komunikaty, oświadczenia radnych i zamknięcie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej