« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Sprawy organizacyjne:

1) Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum

2. Informacja Burmistrza o działaniach podejmowanych między sesjami.

3. Sprawozdanie Przewodniczącej Rady o działaniach podejmowanych pomiędzy sesjami.

4. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych

1) 1-2024 Interpelacja radnego Zygmunta Trojniaka dotycząca budowy nowych łazienek z WC w lokalach komunalnych

2) 2-2024 Interpelacja radnego Ryszarda Czeczela w sprawie montażu lustra drogowego na skrzyżowaniu ulic: Grunwaldzkiej, Asnyka, Tadeusza Bora- Komorowskiego w Prudniku

5. Interpelacje i zapytania radnych.

7. Gospodarka finansowa:

8. Gospodarowanie mieniem:

5) Podjęcie uchwały w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Prudnik, w tym zasad i kryteriów wynajmowania lokali, których najem jest związany ze stosunkiem pracy (druk nr 1510)

9. Podjęcie uchwał w sprawie:

10. Wolne wnioski, komunikaty, oświadczenia radnych i zamknięcie obrad sesji.

1) Uchwała nr Dł/63/2024 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu z dnia 18 stycznia 2024 r. w sprawie opinii o prawidłowości planowanej kwotyu długu Gminy Prudnik

2) Uchwała nr Du/66/2024 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu z dnia 18 stycznia 2024 r. w sprawie opinii o mozliwości sfinansowania deficytu określonego w uchwale budżerowej Gminy Prudnik na 2024 rok

« Powrót do strony głównej