« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Sprawy organizacyjne:

1) Otwarcie sesji i stwierdzenie kworum

3) Złożenie ślubowania przez nowo wybraną radną

2. Informacja Burmistrza o działaniach podejmowanych między sesjami.

3. Sprawozdanie Przewodniczącej Rady o działaniach podejmowanych pomiędzy sesjami.

4. Gospodarka finansowa:

5. Gospodarowanie mieniem:

6. Podjęcie uchwał w sprawie:

4) Podjęcie uchwały w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Prudnika (druk nr 8)

a) Rozstrzygnięcie o sposobie rozpatrzenia uwag wniesionych do planu poz. nr 1

b) Rozstrzygnięcie o sposobie rozpatrzenia uwag wniesionych do planu poz. nr 2

c) Podjęcie uchwały w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Prudnika (druk nr 8)

a) Wniosek Komisji Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Budownictwa w sprawie zmian w projekcie uchwały

10) Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie powołania stałej Komisji Budżetu, Finansów i Rozwoju Gospodarczego Rady Miejskiej w Prudniku

11) Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie powołania stałej Komisji Oświaty, Kultury, Sportu i Zdrowia Rady Miejskiej w Prudniku

12) Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie powołania Komisji Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Budownictwa Rady Miejskiej w Prudniku

7. Interpelacje i zapytania radnych.

8. Wolne wnioski, komunikaty, oświadczenia radnych i zamknięcie obrad sesji.

1) Wniosek Klubu Radnych PIS w sprawie zmiany terminu sesji w celu uchwalenia budżetu Gminy Prudnik na 2019 rok na dzień 27 grudnia 2018 r. godz. 14:00

« Powrót do strony głównej