« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Sprawy organizacyjne:

1) Otwarcie sesji i stwierdzenie kworum

2) Zmiana w porządku obrad - usunięcie oceny stopnia realizacji i aktualności Strategii Rozwoju Gminy Prudnik na lata 2010-2020 (druk nr 76)

4) Kierunki rozwoju Spółdzielni Mleczarskiej w Prudniku

2. Uwaga: W związku z nieudostępnieniem przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej aplikacji w systemie CAS umożliwiającej sporządzenia oceny zasobów Pomocy Społecznej (ustawowy termin do 31 marca każdego roku) planowane projekty dotyczące oceny zasobów pomocy społecznej za 2018 rok zostaną przedłożone na sesję w miesiącu kwietniu b.r. Mając na uwadze powyższe w miesiącu kwietniu będzie rozpatrywany blok uchwał i ocen dotyczących pomocy społecznej i wspierania rodziny.

3. Informacja Burmistrza o działaniach podejmowanych między sesjami.

4. Sprawozdanie Przewodniczącej Rady o działaniach podejmowanych pomiędzy sesjami.

5. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania

6. Informacje z działalności rzeczowej i finansowej jednostek organizacyjnych Gminy Prudnik:

7. Gospodarka finansowa:

8. Gospodarowanie mieniem:

9. Podjęcie uchwał w sprawie:

10. Interpelacje i zapytania radnych.

11. Wolne wnioski, komunikaty, oświadczenia radnych i zamknięcie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej