Porządek obrad
1)
Otwarcie sesji i stwierdzenie kworum
2)
Zmiana w porządku obrad - usunięcie oceny stopnia realizacji i aktualności Strategii Rozwoju Gminy Prudnik na lata 2010-2020 (druk nr 76)
3)
Przyjęcie protokołu z VII sesji
4)
Kierunki rozwoju Spółdzielni Mleczarskiej w Prudniku
2.
Uwaga: W związku z nieudostępnieniem przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej aplikacji w systemie CAS umożliwiającej sporządzenia oceny zasobów Pomocy Społecznej (ustawowy termin do 31 marca każdego roku) planowane projekty dotyczące oceny zasobów pomocy społecznej za 2018 rok zostaną przedłożone na sesję w miesiącu kwietniu b.r. Mając na uwadze powyższe w miesiącu kwietniu będzie rozpatrywany blok uchwał i ocen dotyczących pomocy społecznej i wspierania rodziny.
3.
Informacja Burmistrza o działaniach podejmowanych między sesjami.
4.
Sprawozdanie Przewodniczącej Rady o działaniach podejmowanych pomiędzy sesjami.
5.
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania
6.
Informacje z działalności rzeczowej i finansowej jednostek organizacyjnych Gminy Prudnik:
1)
Informacja z działalności rzeczowej i finansowej Ośrodka Pomocy Społecznej i Środowiskowego Domu Samopomocy za 2018 rok (druk nr 72)
2)
Informacja z działalności rzeczowej i finansowej Szkolnego Schroniska Młodzieżowego za 2018 rok (druk nr 73)
3)
Informacja z działalności rzeczowej i finansowej Ośrodka Sportu i Rekreacji w Prudniku za 2018 rok (druk nr 74)
4)
Informacja z działalności rzeczowej i finansowej Agencji Promocji i Rozwoju Gminy Prudnik za 2018 rok (druk nr 75)
1)
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Prudnik na 2019 rok (druk nr 77)
2)
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie inkasa podatków: rolnego, leśnego i od nieruchomości (druk nr 78)
8.
Gospodarowanie mieniem:
1)
Podjęcie uchwały w sprawie zbycia nieruchomości niezabudowanej (druk nr 79)
2)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 80)
3)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 81)
4)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 82)
5)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 83)
6)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 84)
7)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 85)
8)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 86)
9)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 87)
10)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 88)
11)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 89)
12)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 90)
13)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 91)
14)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 92)
15)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 93)
16)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 94)
17)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 95)
18)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 96)
19)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 97)
20)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 98)
21)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 99)
22)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 100)
23)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 101)
24)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 102)
25)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 103)
26)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 104)
27)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 105)
28)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 106)
29)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 107)
30)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 108)
31)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 109)
32)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 110)
33)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 111)
34)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 112)
35)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 113)
36)
Podjęcie uchwały w sprawie zbycia lokalu użytkowego (druk nr 114)
9.
Podjęcie uchwał w sprawie:
1)
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia kierunków działania Burmistrza Prudnika (druk nr 115)
2)
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania, określenia wysokości stawek opłaty za parkowanie pojazdów samochodowych na drogach publicznych w strefie, wysokości opłaty dodatkowej oraz sposobu pobierania tych opłat (druk nr 116)
3)
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji dotyczącej budowy parkingu przy ulicy Ogrodowej w Prudniku (druk nr 117)
4)
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Prudniku (druk nr 118)
10.
Interpelacje i zapytania radnych.
11.
Wolne wnioski, komunikaty, oświadczenia radnych i zamknięcie obrad sesji.