Porządek obrad
a)
Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum
b)
Przyjęcie protokołu z posiedzeń komisji odbytych w miesiącu maju:
2.
Informacja na temat organizacji wypoczynku letniego dla dzieci przez gminne jednostki organizacyjne (druk 1381), w tym:
a)
Prudnicki Ośrodek Kultury
b)
Agencję Sportu i Promocji Gminy Prudnik
c)
Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania
d)
Ośrodek Pomocy Społecznej
3.
Rozpatrzenie raportu o stanie Gminy Prudnik za rok 2022
4.
Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania:
a)
z wykonania budżetu Gminy Prudnik wraz z informacją o stanie mienia komunalnego Gminy Prudnik za 2022 rok oraz z wykonania planu finansowego samorządowych instytucji kultury za 2023 rok (druk nr 1356 a)
b)
finansowego Gminy Prudnik za 2022 rok (druk nr 1358)
5.
Zaopiniowanie projektów uchwał pod obrady LXXX sesji Rady Miejskiej w Prudniku: Gospodarka finansowa:
a)
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Prudnik na 2023 rok (druk nr 1363) - projekt uchwały zaopiniowany pozytywnie - opinia do wglądu w Biurze Rady
b)
Zaopiniowanie projektu w sprawie emisji obligacji oraz zasad ich zbywania, nabywania i wykupu (druk nr 1364) -projekt uchwały zaopiniowany pozytywnie - opinia do wglądu w Biurze Rady
c)
Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Prudnik na lata 2023 - 2026 (druk nr 1365) - projekt uchwały zaopiniowany pozytywnie - opinia do wglądu w Biurze Rady
6.
Wyznaczenie obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Prudnik:
a)
Przedstawienie diagnozy obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji (druk nr 1366)
b)
Przedstawienie Raportu z konsultacji społecznych projektu uchwały Rady Miejskiej w Prudniku w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Gminy Prudnik (druk nr 1367)
c)
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Prudnik (druk nr 1368)
7.
Gospodarowanie mieniem:
a)
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości (druk nr 1369)
b)
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości (druk nr 1370)
c)
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie zbycia nieruchomości (druk nr 1371)
d)
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie zbycia nieruchomości (druk nr 1372)
e)
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie zbycia nieruchomości (druk nr 1373)
f)
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie zbycia nieruchomości (druk nr 1374)
g)
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie zamiany nieruchomości (druk nr 1375)
h)
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 1376)
i)
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie oddania w najem lokalu użytkowego w Regionalnym Inkubatorze Przedsiębiorczości w Prudniku (druk nr 1377)
8.
Zaopiniowanie projektuów uchwał w sprawie:
a)
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Wspierania Rodziny w Gminie Prudnik na lata 2023-2023 (druk nr 1378)
b)
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie trybu i sposobu powoływania i odwoływania członków zespołu interdyscyplinarnego (druk nr 1379)
c)
Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Prudnik na lata 2023-2025 (druk nr 1380)
d)
Zaopiniowanie projektu uchwały wzmieniającej uchwałę w sprawie inkasa podatków: rolnego, leśnego i od nieruchomości (druk nr 1382)
9.
Sprawy bieżace komisji, zamknięcie posiedzenia.