« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Sprawy organizacyjne.

2. Informacja Burmistrza o działaniach podejmowanych między sesjami.

3. Sprawozdanie Przewodniczącej Rady o działaniach podejmowanych między sesjami.

4. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych.

1) 4/2023 interpelacja radnego Pawła Licznara w sprawie kontroli i pouczenia mieszkańców ul. Morcinka i Chrobrego w sprawie właściwego wystawiania śmieci - zgodnie z harmonogramem

2) 5/2023 interpelacja Pawła Licznara w sprawie uprzątnięcia drogi powiatowej relacji Prudnik- Czyżowice

3) 6/2023 interpelacja radnego Marcina Domino w sprawie udzielenia informacji o planowanych przez instytucje kultury i sportu gminy Prudnik przedsięwzięciach dla dzieci i młodzieży podczas ferii zimowych w 2023 roku

4) 7/2023 interpelacja radnego Marcina Domino w sprawie udzielenia odpowiedzi czy planowana jest organizacja w Prudniku lodowiska podczas ferii

5) 8/2023 interpelacja radnego Marcina Krasonia w sprawie usunięcia gałęzi drzew w pasie drogi gminnej nr 869 w miejscowości Rudziczka oraz remontu nawierzchni

6) 9/2023 interpelacja radnej Zofii Zeprzałka - Krzemień w sprawie zagospodarowania stawu przy ul. Poniatowskiego

7) 10/2023 interpelacja radnej Urszuli Rzepiela w sprawie złożenia wniosków do rządowego programu odbudowy zabytków "Polski Ład dla kultury"

8) 11/2022 interpelacja radnego Pawła Licznara w sprawie wprowadzenia ulgi dla mieszkańców kompostujących odpad BIO i zielony

9) 12/2023 interpelacja radnego Zygmunta Bochenek w sprawie remontu nawierzchni chodników przy ul. Nowej i Robotniczej w Prudniku

10) 13/2023 interpelacja radnej Urszuli Rzepiela w sprawie opracowania uchwały krajobrazowej

11) 14/2023 interpelacja radnej Urszuli Rzepiela w sprawie usunięcia tablicy reklamowej znajdującej się przy budynku łaźni miejskiej

12) 15/2023 interpelacja radnego Zygmunta Trojniaka w sprawie realizacji kampanii edukacyjno-medialnej #Prudnik_oDgarnięty

13) 16/2023 interpelacja radnego Zygmunta Trojniaka w sprawie stanu zaawansowania inwestycji realizowanej przez PTBS Sp. z o.o.

14) 17/2023 interpelacja radnego Zygmunta Trojniaka w sprawie wyniku realizacji budowy nowych łazienek z WC indywidualnych dla każdego lokalu mieszkalnego będącego w zasobach socjalnych i komunalnych Gminy Prudnik

15) 18/2023 interpelacja radnego Zygmunta Trojniaka w sprawie wyniku realizacji wymiany lub likwidacji wysokoemisyjnych źródeł ciepła w lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZUK Prudnik

16) 19/2023 interpelacja radnego Marcina Krasonia w sprawie zwiększenia dotacji na funkcjonowanie uczniowskiego Klubu Sportowego Orlik Prudnik

17) 20/2023 wniosek radnego Tomasza Wisły w sprawie zwrócenie się do GDDKiA z prośbą o rozważenie możliwości przebudowy skrzyżowania obwodnicy północnej Prudnika (Nr 41) z drogą powiatową ulicą Prężyńską w formę ronda lub podjęcie innych równie skutecznych rozwiązań technicznych

18) 22/2023 interpelacja radnego Pawła Licznara w sprawie przedstawienia danych spółek Gminy Prudnik

5. Interpelacje i wnioski radnych.

6. Informacja z działalności rzeczowej i finansowej za 2022 r. jednostek podległych gminie:

1) Informacja z działalności rzeczowej i finansowej za 2022 r. Prudnickiego Ośrodka Kultury i Biblioteki Publicznej w tym:

7. Gospodarka finansowa:

8. Gospodarowanie mieniem:

9. Podjęcie uchwał w sprawie:

10. Informacja dot. stopnia realizacji harmonogramu budowy i remontu dróg na lata 2019-2023

11. Wolne wnioski, komunikaty, oświadczenia radnych i zamknięcie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej