Porządek obrad
1)
Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2)
Zmiana porządku obrad.
3)
Przyjęcie protokołu z XLV sesji.
4)
Przyjęcie protokołu z XLVI sesji.
5)
Przyjęcie protokołu z XLVII sesji.
6)
Przyjęcie protokołu z XLVIII sesji
7)
Przyjęcie protokołu z XLIX sesji.
2.
Informacja Burmistrza o działaniach podejmowanych między sesjami.
3.
Informacja o stanie bezpieczeństwa Gminy Prudnik za rok 2020:
1)
z działalności Straży Miejskiej w Prudniku (druk nr 866)
2)
Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w zakresie ochrony przeciwpożarowej i zagrożeń pożarowych w Gminie Prudnik (druk nr 867 )
3)
Zarządu Oddziału Gminnego z działalności Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP Gminy Prudnik w zakresie ochrony przeciwpożarowej i zagrożeń pożarowych w Gminie Prudnik (druk nr 868)
4)
Komendy Powiatowej Policji w Prudniku w zakresie porządku i bezpieczeństwa publicznego (druk nr 869)
5)
Sanepidu w zakresie stanu sanitarnego Gminy Prudnik (druk nr 870)
4.
Rozpatrzenie informacji:
1)
o przebiegu wykonania budżetu Gminy Prudnik oraz o przebiegu wykonania planu finansowego instytucji kultury za I półrocze 2021 roku (druk nr 871)
2)
o kształtowaniu się Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Prudnik za I półrocze 2021 roku (druk nr 872)
1)
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2020-2024 (druk nr 873)
2)
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Prudnik na 2021 rok (druk nr 874)
6.
Gospodarowanie mieniem:
1)
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia wniosku o wsparcie ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Mieszkalnictwa na sfinansowanie objęcia udziałów w istniejącej spółce pod firmą: Prudnickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (druk nr 875)
2)
Podjęcie uchwały w sprawie zbycia lokalu mieszkalnego (druk nr 876)
3)
Podjęcie uchwały w sprawie zbycia lokalu mieszkalnego (druk nr 877)
4)
Podjęcie uchwały w sprawie zbycia nieruchomości niezabudowanej (druk nr 878)
5)
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 879)
6)
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 880)
7)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 881)
8)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 882)
9)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 883)
10)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 884)
11)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 885)
12)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 886)
13)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 887)
14)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 888)
15)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 889)
16)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 890)
17)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 891)
18)
Podjęcie uchwały w sprawie oddania w najem lokalu użytkowego przy ul. Włoskiej 10 w Prudniku (druk nr 892)
7.
Podjęcie uchwał w sprawie:
1)
Podjęcie uchwały w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych (druk nr 893)
2)
Podjęcie uchwały w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych (druk nr 894)
3)
Podjęcie uchwały w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych (druk nr 895)
4)
Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar części wsi Łąka Prudnicka i Moszczanka (druk nr 896)
5)
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar części wsi Łąka Prudnicka i Moszczanka w gminie Prudnik (druk nr 897)
6)
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie powołania stałej Komisji Budżetu, Finansów i Rozwoju Gospodarczego Rady Miejskiej w Prudniku (druk nr 898)
7)
Podjęcie uchwały w sprawie oddania w najem lokali użytkowych w Regionalnych Inkubatorach Przedsiębiorczości w Prudniku (druk nr 899)
8)
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia wniosku
9)
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działania Burmistrza
10)
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi
8.
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych.
1)
83/2021 interpelacja radnej Urszuli Rzepiela w sprawie konkursu na nazwę Galerii prac Hanny Bakuły
2)
87/2021 interpelacja radnego Rafała Bolibrzucha w sprawie wykonania wycinki zakrzaczonych poboczy w miejscowości Moszczanka
3)
88/2021 interpelacja radnego Pawła Licznara w sprawie opracowania strategii zmniejszania produkcji śmieci zmieszanych
4)
90/2021 interpelacja radnej Zofii Zeprzałka-Krzemień w sprawie zamontowania monitoringu w tunelu pod budynkiem przy ulicy Ratuszowej
5)
91/2021 interpelacja radnego Marcina Krasonia w sprawie remontu mostu znajdującego się w miejscowości Rudziczka
6)
92/2021 interpelacja radnego Edwarda Mazura w sprawie wykonania remontu drogi i chodnika przy ulicy Filipa Roboty
7)
93/2021 interpelacja radnego Edwarda Mazura w sprawie zabezpieczenia środków na 2022 rok w budżecie Gminy Prudnik na remont ulicy Józefa Wybickiego
8)
94/2021 interpelacja radnego Rafała Bolibrzucha w sprawie konserwacji Figury Św. Nepomucena w miejscowości Łąka Prudnicka
9)
95/2021 interpelacja radnej Ludmiły Lisowskiej w sprawie analizy struktury bezrobocia w Gminie Prudnik w kontekście poszukujących pracy nauczycieli
10)
96/2021 interpelacja radnej Ludmiły Lisowskiej w sprawie przeglądu i konserwacji ławek w Parku Miejskim w Prudniku
11)
97/2021 interpelacja radnej Ludmiły Lisowskiej w sprawie odnowienia tablicy zawieszonej na budynku przy ulicy Sobieskiego , zawierającej opis legendy związanej z postaciami Wawrzka i Wiewióry przy starej, zabytkowej studni
12)
98/2021 interpelacja radnego Pawła Licznara w sprawie podania kwoty kar z tytułu niewłaściwej segregacji odpadów
13)
99/2021 interpelacja radnego Pawła Licznara w sprawie podania kwot kar i mandatów z tytułu zanieczyszczenia powietrza - spalania śmieci, niesczelnch szamb, zaśmiecania miasta
14)
100/2021 interpelacja radnego Pawła Licznara dotycząca posiadanych przez gminę procedur i dokumentów w celu rozliczania ulg inwestycyjnych dla rolników
15)
101/2021 interpelacja radnego Pawła Licznara w sprawie ujęcia w budżecie Gminy zakupu wag dynamicznych dla samochodów ZUK
16)
102/2021 interpelacja radnego Pawła Licznara w sprawie podania łącznych kosztów przeprowadzonych akcji edukacyjnych w zakresie właściwej segregacji śmieci
9.
Interpelacje i zapytania radnych.
10.
Wolne wnioski, komunikaty, oświadczenia radnych i zamknięcie obrad sesji.