« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Sprawy organizacyjne:

1) Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.

2. Informacja Burmistrza o działaniach podejmowanych między sesjami.

3. Sprawozdanie Przewodniczącej Rady o działaniach podejmowanych między sesjami.

4. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych.

1) 101/2022 interpelacje radnego Pawła Licznara w sprawie wykonania raportu z morfologii wywozu śmieci

2) 103/2022 interpelacje radnej Katarzyny Rożek w sprawie stworzenia pomnika/grobu Dziecka Utraconego

3) 104/2022 interpelacje radnego Tomasza Wisły w sprawie przebudowy skrzyżowania ul. Prężyńskiej z obwodnicą na rondo

4) 105/2022 interpelacje radnego Arkadiusza Zaczyńskiego w sprawie usalenia pierwszeństwa przejazdu w ciągu ul Kościuszki DK 40 w Prudniku na wysokości skrzyżowania z ul. Klasztorną

5) 106/2022 interpelacje radnej Zofii Zeprzałka - Krzemień w sprawie trudności oraz kosztów związanych z wyłączaniem starych lamp ulicznych

6) 1/2023 interpelacja radnego Rafała Bolibrzucha w sprawie uruchomienia kursu komunikacji miejskiej na ul. Meblarską

7) 2/2023 interpelacja radnego Rafała Bolibrzucha w sprawie wymiany instalacji centralnego ogrzewania w budynku Szkoły Podstawowej Stowarzyszenia Rozowju i Promocji Wsi Łąka Prudnicka Złoty Potok

5. Interpelacje i zapytania radnych.

7. Gospodarka finansowa:

8. Gospodarowanie mieniem:

13) Podjęcie uchwały w sprawie oddania w najem lokalu użytkowego w Regionalnym Inkubatorze Przedsiębiorczości w Prudniku (druk nr 1254)

9. Podjęcie uchwał w sprawie:

1) Uchwała nr 651/2022 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu w sprawie opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Prudnik

2) Uchwała nr 676/2022 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu określonego w uchwale budżetowej Gminy Prudnik na 2023 r.

« Powrót do strony głównej