Porządek obrad
a)
Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum
b)
Zmiana porządku obrad.
c)
Przyjęcie protokołu z II Sesji Rady Miejskiej w Prudniku
2.
Informacja Burmistrza o działaniach podejmowanych między sesjami.
3.
Sprawozdanie Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych pomiędzy sesjami.
4.
Interpelacje i zapytania radnych.
5.
Ocena zasobów pomocy społecznej (druk nr 15)
6.
Sprawozdanie z realizacji Programu współpracy Gminy Prudnik z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego za rok 2023 (druk nr 16)
a)
Podjęcie uchwały zmieniająca uchwałę w sprawie zarządzenia poboru opłaty skarbowej w drodze inkasa oraz wyznaczenia inkasentów i określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso (druk nr 17)
b)
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Prudnik na 2024 rok (druk nr 17 a)
c)
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Wiloletniej Prognozy Finansowej Gminy Prudnikn na lata 2024-2027 (druk nr 17b)
d)
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia zasad przyznawania diet radnych oraz zwrotu kosztów podróży służbowych (druk nr 17 c)
e)
Podjęcie uchwały w sprawie wynagrodzenia Burmistrza Prudnika (druk nr 17 d)
8.
Gospodarowanie mieniem:
a)
Podjęcie uchwały w sprawie zbycia prawa odrębnej własności lokalu (druk nr 18)
9.
Podjęcie uchwał w sprawie:
a)
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Prudnik do 2030 roku (druk nr 19)
b)
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie do partnerstwa w celu realizacji projektu pn. „Wzrost mobilności na obszarze Subregionu Południowego” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Opolskiego 2021-2027 (druk nr 20)
10.
Wolne wnioski, komunikaty, oświadczenia radnych i zamknięcie obrad sesji.