« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Sprawy organizacyjne:

a) Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.

2. Informacja Burmistrza o działaniach podejmowanych między sesjami.

3. Sprawozdanie Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych pomiędzy sesjami.

4. Informacja dotycząca stanu dróg powiatowych.

6. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych.

a) 111-2025 interpelacja radnego Łukasza Karpowicza w sprawie podziału środków budżetowych na sport kwalifikowany pomiędzy prudnickie kluby koszykówki grające w tej samej klasie rozgrywkowej

b) 114-2025 interpelacja radnego Bartosza Trytka w sprawie zaprojektowania dodatkowej toalety zewnętrznej na hali sportowej Obuwnik

c) 115-20255 interpelacja radnego Bartosza Trytka w sprawie naprawy barierek punków widokowych na ścieżce dydaktycznej oraz tablic informacyjnych dot. występujących tam gatunków ryb

d) 116-20255 interpelacja radnego Witolda Rygorowicza w sprawie korzystania z samochodów służbowych przez pracowników ZUK

e) 118-2025 interpelacja radnego Edwarda Mazura w sprawie wykazania zaległości finansowych należnych Gminie Prudnik z tytułu opłaty za grunty, na których znajdują się obiekty - Hotel w Rynku, Browar na ul. Królowej Jadwigi, grunty po byłej fabryce Frotex na Nyskiej

f) 119-2025 interpelacja radnego Edwarda Mazura w sprawie wykonania bezpiecznego przejścia dla pieszych na drodze krajowej nr 41 w kierunku miejscowości Trzebina

g) 120-2025 interpelacja radnego Stanisława Mięczakowskiego w sprawie montażu nowej latarni na ul. Słonecznej w Łące Prudnickiej

h) 121-2025 interpelacja radnego Stanisława Mięczakowskiego w sprawie udzielenia informacji dot. zadania odtworzenia rowu melioracyjnego w miejscowości Łąka Prudnicka

i) 122-2025 interpelacja radnego Stanisława Mięczakowskiego dot. utrudnień w funkcjonowaniu nowo oddanego budynku przy ul. Morcinka

j) 127-2025 interpelacja radnego Zygmunta Trojniaka w sprawie aktualnego stanu technicznego drogi stanowiącej pieszo-jezdnię ulicy Podgórnej w części od skrzyżowania z ul. Wiejską do skrzyżowania z ul. Lwowską

7. Interpelacje i zapytania radnych.

8. Gospodarka finansowa

9. Gospodarowanie mieniem

10. Podjęcie uchwał w sprawie

p) Podjęcie uchwały w sprawie poparcia prośby Spółdzielni "PIONIER" o wydłużenie terminu składania wniosków dotyczących transformacji popowodziowej (przeznaczenie środków na odtworzenie miejsc pracy osób niepełnosprawnych w związku z usuwaniem skutków powodzi) (druk nr 365)

r) Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w mieszkaniu wspomaganym (druk nr 366)

11. Wolne wnioski, komunikaty, oświadczenia radnych i zamknięcie obrad sesji

« Powrót do strony głównej