« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Porządek obrad

a) Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum,

b) Przyjęcie protokołu z posiedzenia komisji w miesiącu listopadzie

2. Gospodarka finansowa:

a) Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej na lata 2025-2028 (druk nr 399)

b) Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Prudnik na 2025 rok (druk nr 400)

c) Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wykazu wydatków budżetu Gminy Prudnik, które w 2025 r. nie wygasają z upływem roku budżetowego i określenia ostatecznego terminu dokonania wydatku ujętego w wykazie (druk nr 401)

d) Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Prudnik na lata 2026-2029 (druk nr 402)

e) Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie uchwały budżetowej Gminy Prudnik na 2026 rok (druk 403)

3. Gospodarowanie mieniem:

a) Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na ustanowienie hipoteki na nieruchomości stanowiącej własność Gminy Prudnik (druk nr 404)

b) Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości (druk nr 405)

c) Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości (druk nr 406)

d) Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 407)

e) Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 408)

4. Zaopiniowanie projektów uchwał w sprawie:

a) Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie opadami komunalnymi (druk nr 409)

b) Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Gminy Prudnik na lata 2026-2029 (druk nr 410)

c) Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie uchylenia uchwały w sprawie określenia wysokości i zasad ustalania oraz rozliczania dotacji celowej dla podmiotów prowadzących żłobki lub kluby dziecięce, lub zatrudniających dziennych opiekunów na obszarze Gminy Prudnik (druk nr 411)

d) Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej w sprawie określenia kryteriów, dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów oraz wartości punktów branych pod uwagę w drugim etapie postępowania rekrutacyjnego do publicznych przedszkoli prowadzonych przez Gminę Prudnik oraz w sprawie określenia kryteriów, dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów oraz wartości punktów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym do pierwszych klas publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Prudnik dla kandydatów zamieszkałych poza obwodem danej szkoły (druk nr 412)

e) Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla publicznych szkół oraz publicznych i niepublicznych przedszkoli prowadzonych na terenie Gminy Prudnik przez osoby fizyczne lub osoby prawne niebędące jednostkami samorządu terytorialnego, trybu i zakresu kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystywania dotacji oraz terminu i sposobu jej rozliczania (druk nr 413)

f) Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie uchwalenia planu pracy Rady Miejskiej w Prudniku (druk nr 414)

g) Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia planów pracy stałych Komisji Rady Miejskiej w Prudniku (druk nr 415)

5. Spawy bieżące Komisji, zamknięcie porządku obrad.

« Powrót do strony głównej