« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Sprawy organizacyjne:

1) Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum

2. Informacja Burmistrza o działaniach podejmowanych między sesjami.

3. Sprawozdanie Przewodniczącej Rady o działaniach podejmowanych pomiędzy sesjami.

4. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych

1) 48a/2023 wniosek ustny złożony przez radnego Zygmunta Trojniaka w sprawie rozważenia możliwości ponoszenia przez Gminę kosztów wyposażenia właścicieli nieruchomości w pojemniki do gromadzenia bioodpadów

2) 53/2023 zapytanie ustne radnego Andrzeja Gajewskiego w sprawie całkowitego kosztu inwestycji pn. Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączeniem w miejscowości Szybowice

3) 54/2023interpelacja radnej Zofii Zeprzałka - Krzemień w sprawie poprawy uszczerbku w jezdni ulicy Staszica

4) 55/2023 Interpelacja radnego Zygmunta Bochenka dotycząca wieży ciśnień po byłym Frotex-ie

5. Interpelacje i zapytania radnych.

6. Rozpatrzenie raportu o stanie Gminy Prudnik za rok 2022

1) Przedstawienie raportu o stanie Gminy Prudnik za rok 2022 przez Burmistrza Prudnika (druk nr 1355) - materiał dostarczony radnym w terminie wcześniejszym

2) Debata nad raportem

7. Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania:

1) Przedstawienie przez Burmistrza Prudnika sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Prudnik wraz z informacją o stanie mienia komunalnego Gminy Prudnik za 2022 rok oraz z wykonania planu finansowego samorządowych instytucji kultury za 2022 rok -sprawozdanie przekazane Radnym w miesiącu marcu 2022 r. (druk nr 1356 a)

2) Przedstawienie przez Przewodniczącą Rady uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu w sprawie opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Prudnik za 2022 r. (druk nr 1357)

3) Dyskusja na temat sprawozdania

4) Przedstawienie przez Burmistrza Prudnika sprawozdania finansowego Gminy Prudnik za 2022 rok (druk nr 1358)

8. Absolutorium dla Burmistrza Prudnika za 2022 rok:

1) Przedstawienie przez Przewodniczego Komisji Rewizyjnej uchwały Komisji Rewizyjnej w sprawie wniosku o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Prudnika (druk nr 1360)

2) Przedstawienie przez Przewodniczą Rady uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu w sprawie opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Prudniku o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Prudnika z wykonania budżetu gminy za 2022 rok (druk nr 1361)

9. Gospodarka finansowa:

10. Wyznaczenie obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji na terenie Gminy Prudnik:

1) Przedstawienie diagnozy obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji (druk nr 1366)

2) Przedstawienie Raportu z konsultacji społecznych projektu uchwały Rady Miejskiej w Prudniku w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Gminy Prudnik (druk nr 1367)

11. Gospodarowanie mieniem:

1) Podjęcie uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości (druk nr 1369)

12. Podjęcie uchwał w sprawie:

13. Informacja na temat organizacji wypoczynku letniego dla dzieci przez gminne jednostki organizacyjne (druk 1381), w tym:

1) Prudnicki Ośrodek Kultury

2) Agencję Sportu i Promocji Gminy Prudnik

3) Gminny Zarząd Oświaty i Wychowania

4) Ośrodek Pomocy Społecznej

14. Wolne wnioski, komunikaty, oświadczenia radnych i zamknięcie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej