« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Sprawy organizacyjne:

2) Zmiana porządku obrad.

2. Informacja Burmistrza o działaniach podejmowanych między sesjami.

3. Sprawozdanie Przewodniczącej Rady o działaniach podejmowanych pomiędzy sesjami.

4. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych

1) 15-2024 interpelacja radnego Paweł Licznara w sprawie sprzedaży mieszkań kounalnych

2) 16-2024 interpelacja radnego Pawła Licznara w sprawie danych finansowych społek gminy Prudnik

3) 18-2024 wniosek radnej Ludmiły Lisowskiej aby kolejne etapy kanalizowania Gminy Prudnik prowadzone były bezpośrednio przez Wydział Inwestycji Urzędu Miejskiego w Prudniku

4) 19-2024 interpelacja radnej Zofii Zeprzałka - Krzemień w spreawie planów rozbudowy placówki cmentarnej

5) 20-2024 wniosek radnej Urszuli Rzepieli w sprawie przywrócenia sprawnej i efektownej praktyki omawiania z Komisją Budownictwa zleconych przez Gminę Prudnik projektów oraz ich końcowej wersji

6) 21-2024 interpelacja radnej Urszuli Rzepieli w sprawie rozpatrzenia wniosku PKP dot. realizacji na na północnej strony ul. Kolejowej zabudowy mieszkaniowej i związanej z tym zmiany ustaleń w studiów uwarunkowań i zagospodarowania przestrzennego dla tego terenu

5. Interpelacje i zapytania radnych.

8. Informacja z działalności rzeczowej i finansowej Prudnickiego Ośrodka Kultury i Biblioteki Publicznej w tym:

10. Gospodarka finansowa:

11. Gospodarowanie mieniem:

12. Wolne wnioski, komunikaty, oświadczenia radnych.

13. Podsumowanie kadencji Rady Miejskiej 2018-2024.

« Powrót do strony głównej