Porządek obrad
1)
Otwarcie sesji i stwierdzenie kworum
2)
Przyjęcie protokołu z VIII sesji
2.
Informacja burmistrza o działaniach podejmowanych pomiędzy sesjami
3.
Sprawozdanie Przewodniczącej Rady o działaniach podejmowanych pomiędzy sesjami
4.
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania zgłoszone na VIII sesji
5.
Ocena zasobów Pomocy Społecznej za rok 2018 dla Gminy Prudnik (druk nr 119)
6.
Realizacja Programu Współpracy z organizacjami pozarządowymi (druk nr 120)
1)
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Prudnik na 2019 rok (druk nr 121)
2)
Podjęcie uchwały w sprawie zaciągnięcia przez Gminę Prudnik długoterminowego kredytu (druk nr 122)
3)
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zarządzenia poboru opłaty skarbowej w drodze inkasa oraz wyznaczenia inkasentów i określenia wysokości wynagrodzenia za inkaso (druk nr 123)
8.
Gospodarowanie mieniem:
1)
Podjęcie uchwały w sprawie nabycia nieruchomości niezabudowanej (druk nr 124)
2)
Podjęcie uchwały w sprawie nabycia nieruchomości niezabudowanej (druk nr 125)
3)
Podjęcie uchwały w sprawie nabycia nieruchomości niezabudowanej (druk nr 126)
4)
Podjęcie uchwały w sprawie obciążenia nieruchomości gruntowej (druk nr 127)
5)
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie obciążenia nieruchomości służebnością gruntową (druk nr 128)
6)
Podjęcie uchwały w sprawie zbycia nieruchomości niezabudowanej (druk nr 129)
7)
Podjęcie uchwały w sprawie zbycia nieruchomości niezabudowanej (druk nr 130)
8)
Podjęcie uchwały w sprawie zbycia nieruchomości niezabudowanej (druk nr 131)
9)
Podjęcie uchwały w sprawie zbycia nieruchomości niezabudowanej (druk nr 132)
10)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 133)
11)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 134)
12)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 135)
13)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 136)
9.
Podjęcie uchwał w sprawie:
1)
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie do partnerstwa w celu realizacji wspólnego projektu pn. "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Subregionu Południowego - Etap II" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 (druk nr 137)
2)
Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu po byłej jednostce wojskowej przy ul. Dąbrowskiego w Prudniku (druk nr 138)
3)
Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego części wsi Szybowice, części wsi Mieszkowice i części wsi Rudziczka (druk nr 139)
4)
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Prudnik na lata 2019-2026 (druk nr 140)
5)
Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Wspierania Rodziny na lata 2019-2022 w Gminie Prudnik (druk nr 141)
6)
Podjęcie uchwały w sprawie określenia ilości członków Prudnickiej Rady Seniorów oraz wyboru jej składu osobowego (druk nr 142)
7)
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania, określenia wysokości stawek opłaty za parkowanie pojazdów samochodowych na drogach publicznych w strefie, wysokości opłaty dodatkowej oraz sposobu pobierania tych opłat (druk nr 143)
8)
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Prudnik (druk nr 144)
10.
Interpelacje i zapytania radnych
11.
Wolne wnioski, komunikaty, oświadczenia radnych i zamknięcie obrad komisji.