Porządek obrad
1.
Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
2.
Informacja nt. przygotowania placówek oświatowych do roku szkolnego 2020/2021 (druk nr 516)
3.
Gospodarowanie mieniem:
a)
Podjęcie uchwały w sprawie zbycia lokalu mieszkalnego (druk nr 517)
b)
Podjęcie uchwały w sprawie zbycia nieruchomości zabudowanej (druk nr 518)
c)
Podjęcie uchwały w sprawie zbycia nieruchomości niezabudowanej (druk nr 519)
d)
Podjęcie uchwały w sprawie zbycia nieruchomości gruntowej niezabudowanej (druk nr 520)
e)
Podjęcie uchwały w sprawie obciążenia nieruchomości gruntowej (druk nr 521)
f)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 522)
g)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 523)
h)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 524)
i)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 525)
j)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 526)
k)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 527)
l)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 528)
m)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 529)
n)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 530)
o)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 531)
p)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 532)
r)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 533)
4.
Podjęcie uchwał w sprawie:
a)
Podjęcie uchwały w sprawie określenia średniej ceny jednostki paliwa w Gminie Prudnik w roku szkolnym 2020/2021 (druk nr 534)
b)
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie przyjęcia "Planu Gospodarki Niskoemisyjnej dla obszaru Gminy Prudnik" (druk nr 535)
c)
Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Prudnika (druk nr 536)
d)
Podjęcie uchwaly w sprawie przystąpienia Gminy Prudnik do realizacji projektu pn. „Bliżej rodziny i dziecka - wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej – III edycja” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa VIII Integracja Społeczna, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego (druk nr 537)
5.
Sprawy bieżące komisji.