« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Sprawy organizacyjne:

a) Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum

2. Informacja Burmistrza o działaniach podejmowanych między sesjami

3. Sprawozdanie Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych pomiędzy sesjami.

4. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych

a) 1/2024 Interpelacja radnego Łukasza Karpowicza w sprawie terminu udostępnienia Wieży Woka dla turystów

b) 2/2024 zapytanie radnego Łukasza Karpowicza dotyczące terminu ostatniego przeglądu drożności kanałów burzowych wraz z czyszczeniem wpustów ulicznych położonych na terenie miasta i gminy

c) 3/2024 interpelacja radnego Rafała Bolibrzucha dot. złego stanu nawierzchni mostu łączącego ul. Graniczną z ul. Polną w Łące Prudnickiej

d) 4/2024 interpelacja radnego Rafała Bolibrzucha w sprawie złego stanu nawierzchni ul. Szkolnej w Łące Prudnickiej

e) 5/2024 interpelacja radnego Witolda Rygorowicza w sprawie zlecenia regulacji krzewów i drzew na terenie kwartału Tuwima- Kochanowskiego

f) 6/2024 interpelacja radnego Witolda Rygorowicza dot. spraw związanych z utrzymaniem cmentarza komunalnego w Prudniku

g) 7/2024 Interpelacja radnego Stanisława Mięczakowksiego w sprawie wykonania prac remontowych chodnika łączącego Prudnik z Łąką Prudnicką

h) 8/2024 interpelacja radnej Anety Samotus w spawie stanu infrastruktury przystanków komunikacji publicznej na terenie gminy Prudnik

i) 9/2024 interpelacja radnego Łukasza Karpowicza w sprawie oznakowania przejścia dla pieszych na ulicy Grunwaldzkiej

j) 10/2024 interpelacja radnego Łukasza Karpowicza w sprawie poprawy dojścia do stadionu przy ul. Włoskiej

5. Interpelacje i zapytania radnych.

6. Rozpatrzenie raportu o stanie Gminy Prudnik za rok 2023

a) Przedstawienie raportu o stanie Gminy Prudnik za rok 2023 przez Burmistrza Prudnika (druk nr 31)

b) Debata nad raportem

7. Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania:

b) Przedstawienie przez Przewodniczącego Rady uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu w sprawie opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Prudnik za 2023 r. (druk nr 34)

c) Dyskusja na temat sprawozdania

8. Absolutorium dla Burmistrza Prudnika za 2023 rok:

a) Przedstawienie przez Przewodniczego Komisji Rewizyjnej uchwały Komisji Rewizyjnej w sprawie wniosku o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Prudnika (druk nr 37)

b) Przedstawienie przez Przewodniczącego Rady uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu w sprawie opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Prudniku o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Prudnika z wykonania budżetu gminy za 2023 rok (druk nr 38)

9. Gospodarka finansowa:

c) Podjęcie uchwały w sprawie określenia szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania terminu spłaty lub rozkładania na raty płatności należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny przypadających Gminie Prudnik lub jej jednostkom organizacyjnym, warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną, wskazania organu uprawnionego do udzielania tych ulg oraz o niedochodzeniu należności o charakterze cywilnoprawnym przypadających Gminie Prudnik lub jej jednostkom organizacyjnym (druk nr 42)

11. Gospodarowanie mieniem:

12. Podjęcie uchwał w sprawie:

13. Wolne wnioski, komunikaty, oświadczenia radnych i zamknięcie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej