« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Sprawy organizacyjne:

1) Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.

2. Informacja Burmistrza o działaniach podejmowanych między sesjami.

3. Sprawozdanie Przewodniczącej Rady o działaniach podejmowanych pomiędzy sesjami.

4. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych

1) 48/2023 interpelacja radnego Pawła Licznara w sprawie procedury kontroli odbieranych odpadów komunalnych

2) 50/2023 interpelacja radnego Edwarda Mazura w sprawie możliwości poszerzenia części chodnika przy ulicy Skowrońskiego

3) 51/2023 interpelacja radnego Jacka Urbańskiego w sprawie sytuacj finansowej ZUK Prudnik za okres od 1 grudnia 2022 r. do dnia 31 marca 2023 r.

4) 52/2023Interpelacja radnego Stanisława Mięczakowskiego w sprawie uszkodzonej elewacji budynku ratusza

5. Interpelacje i wnioski radnych.

7. Zaopiniowanie sprawozdań z realizacji programów uchwalonych przez Radę Miejską, w tym sprawozdania z realizacji Programu współpracy Gminy Prudnik z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego za rok 2022 (druk nr 1333)

8. Gospodarka finansowa:

9. Gospodarowanie mieniem:

10. Podjęcie uchwał w sprawie:

11. Wolne wnioski, komunikaty, oświadczenia radnych i zamknięcie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej