« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Sprawy organizacyjne.

1) Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.

2. Pisemna informacja Burmistrza o działaniach podejmowanych między sesjami.

3. Informacja z działalności rzeczowej i finansowej za 2021 r. jednostek podległych gminie:

1) Informacja z działalności rzeczowej i finansowej za 2021 r. Prudnickiego Ośrodka Kultury i Biblioteki Publicznej w tym:

5. Gospodarka finansowa:

6. Gospodarowanie mieniem:

7. Podjęcie uchwał w sprawie:

4) Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości za usługi w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie Gminy Prudnik (druk nr 1041)

6) Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę Nr L /770/2018 Rady Miejskiej w Prudniku w sprawie trybu udzielania i rozliczania dotacji dla publicznych szkół oraz publicznych i niepublicznych przedszkoli prowadzonych na terenie Gminy Prudnik przez osoby fizyczne lub osoby prawne niebędące jednostkami samorządu terytorialnego, trybu i zakresu kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania dotacji oraz terminu i sposobu jej rozliczania (druk nr 1043)

8. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych.

1) 83/2021 interpelacja radnej Urszuli Rzepiela w sprawie konkursu na nazwę Galerii prac Hanny Bakuły

2) 129/2021 interpelacja radnej Urszuli Rzepiela w sprawie uświadomienia dyrektorowi Muzeum Ziemi Prudnickiej, że udzielona odpowiedź na interpelację nr 83/2021 zawiera bezpodstawne oszczerstwa, zniewagę i pogróżki kierowanej pod adresem radnej.

3) 7/2022 interpelacja radnej Zofii Zeprzałka - Krzemień w sprawie możliwości dokonania modernizacji zbiegu ulic Strzeleckiej, Dąbrowskiego oraz Lipowej

4) 8/2022 interpelacja radnej Zofii Zeprzałka - Krzemień w sprawie naprawy nierówności powstałe w kostce brukowej na ulicy Dąbrowskiego przy posesji nr 23

5) 9/2022 interpelacja radnej Zofii Zeprzałka - Krzemień w sprawie wykonania zatoczek dla autobusów przy ulicy Dąbrowskiego w Prudniku

6) 10/2022 interpelacja radnego Edwarda Mazura w sprawie wykonania projektu dotyczącego remontu - naprawy drogi ul. Filipa Roboty

7) 11/2022 interpelacja radnego Edwarda Mazura w sprawie wykonania nowej nawierzchni asfaltowej na ul. Jana Kazimierza

8) 12/2022 interpelacja radnego Zygmunta Trojniaka w sprawie kwestii finansowych związanych z realizacją zadania polegającego na budowie dworca autobusowego przy ul. Kościuszki

9) 13/2022 interpelacja radnego Zygmunta Trojniaka w sprawie realizacji zadania pn. "Przebudowa stadionu przy ul. Kolejowej 7"

10) 14/2022 interpelacja radnej Urszuli Rzepiela dotycząca rzeźby u zbiegu ulic Sobieskiego i Batorego w Prudniku

11) 15/2022 interpelacja radnej Urszuli Rzepiela dotycząca zanieczyszczenia ul. Damrota przez gołębie przesiadujące na budynku nr 10a

12) 17/2022 interpelacja radnego Rafała Bolibrzucha w sprawie przeglądu rzeki Prudnik w Łące Prudnickiej

13) 22/2022 interpelacja radnego Pawła Licznara dotycząca spraw gminy Prudnik

9. Interpelacje i wnioski radnych.

10. Wolne wnioski, komunikaty, oświadczenia radnych i zamknięcie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej