Porządek obrad
1)
Otwarcie sesji i stwierdzenie kworum
2)
Przyjęcie protokołu z II sesji
2.
Informacja Burmistrza o działaniach podejmowanych między sesjami.
3.
Sprawozdanie Przewodniczącej Rady o działaniach podejmowanych pomiędzy sesjami.
4.
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania
1)
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Prudnik na 2018 rok (druk nr 14)
2)
Podjęcie uchwały w sprawie wykazu wydatków budżetu gminy, które w 2018 r. nie wygasają z upływem roku budżetowego i ostatecznego terminu dokonania wydatku ujętego w wykazie (druk nr 15)
3)
Odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej Opolu w sprawie opinii o przedłożonym projekcie uchwały budżetowej Gminy Prudnik na 2019 rok
4)
Pojęcie uchwały w sprawie uchwały budżetowej Gminy Prudnik na 2019 rok (druk 16)
5)
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Prudnik na lata 2019-2022 (druk nr 17)
6.
Podjęcie uchwał w sprawie:
1)
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Prudnik na lata 2019-2024 (druk nr 18)
2)
Podjęcie uchwały w sprawie podwyższenia kryterium dochodowego uprawniającego do udzielenia nieodpłatnego wsparcia w formie świadczenia pieniężnego na zakup posiłku lub żywności dla osób objętych wieloletnim rządowym programem „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2019 -2023 (druk nr 19)
3)
Podjęcie uchwały w sprawie określenia zasad zwrotu wydatków w zakresie dożywiania w formie posiłku albo świadczenia rzeczowego w postaci produktów żywnościowych dla osób objętych wieloletnim rządowym programem "Posiłek w szkole i w domu" na lata 2019-2023 (druk nr 20)
4)
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia zasad udzielania dotacji celowej ze środków budżetu Gminy Prudnik na dofinansowanie kosztów związanych z ochroną powietrza poprzez redukcję niskiej emisji zanieczyszczeń na terenie gminy Prudnik (druk nr 21)
5)
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie powierzenia Zakładowi Usług Komunalnych w Prudniku jednoosobowej Spółce Gminy Prudnik z o.o. zadań własnych Gminy Prudnik (druk nr 22)
6)
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia strefy płatnego parkowania, określenia wysokości stawek opłaty za parkowanie pojazdów samochodowych na drogach publicznych w strefie, wysokości opłaty dodatkowej oraz sposobu pobierania tych opłat (druk nr 23)
7)
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami gminy Prudnik (druk nr 24)
8)
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych dla Gminy Prudnik na rok 2019 (druk nr 25)
9)
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Gminnego Programu Przeciwdziałania Narkomanii na 2019 r. (druk nr 26)
10)
Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyborów sołtysa i rady sołeckiej w Sołectwie Wierzbiec (druk nr 27)
11)
Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyborów sołtysa i rady sołeckiej w Sołectwie Szybowice (druk nr 28)
12)
Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyborów sołtysa i rady sołeckiej w Sołectwie Rudziczka (druk nr 29)
13)
Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyborów sołtysa i rady sołeckiej w Sołectwie Piorunkowice (druk nr 30)
14)
Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyborów sołtysa i rady sołeckiej w Sołectwie Niemysłowice (druk nr 31)
15)
Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyborów sołtysa i rady sołeckiej w Sołectwie Moszczanka (druk nr 32)
16)
Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyborów sołtysa i rady sołeckiej w Sołectwie Mieszkowice (druk nr 33)
17)
Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyborów sołtysa i rady sołeckiej w Sołectwie Łąka Prudnicka (druk nr 34)
18)
Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyborów sołtysa i rady sołeckiej w Sołectwie Dębowiec (druk nr 35)
19)
Podjęcie uchwały w sprawie zarządzenia wyborów sołtysa i rady sołeckiej w Sołectwie Czyżowice (druk nr 36)
7.
Interpelacje i zapytania radnych.
8.
Wolne wnioski, komunikaty, oświadczenia radnych i zamknięcie obrad sesji.