« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Sprawy organizacyjne:

1) Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum

2. Informacja Burmistrza o działaniach podejmowanych między sesjami.

3. Rozpatrzenie raportu o stanie Gminy Prudnik za rok 2020

1) Przedstawienie raportu o stanie Gminy Prudnik za rok 2020 przez Burmistrza Prudnika (druk nr 758) - materiał dostarczony radnym w terminie wcześniejszym

2) Debata nad raportem

4. Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania:

1) Przedstawienie przez Burmistrza Prudnika sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Prudnik wraz z informacją o stanie mienia komunalnego Gminy Prudnik za 2020 rok oraz z wykonania planu finansowego samorządowych instytucji kultury za 2020 rok -sprawozdanie przekazane Radnym w miesiącu marcu 2021 r. (druk nr 760)

2) Przedstawienie przez Przewodniczącą Rady uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu w sprawie opinii o sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Prudnik za 2020 r. (druk nr 761)

3) Dyskusja na temat sprawozdania

4) Przedstawienie przez Burmistrza Prudnika sprawozdania finansowego Gminy Prudnik za 2020 rok (druk nr 762)

5. Absolutorium dla Burmistrza Prudnika za 2020 rok:

1) Przedstawienie przez Przewodniczego Komisji Rewizyjnej uchwały Komisji Rewizyjnej w sprawie wniosku o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Prudnika (druk nr 764)

2) Przedstawienie przez Przewodniczą Rady uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu w sprawie opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Prudniku o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Prudnika z wykonania budżetu gminy za 2020 rok (druk nr 765)

6. Gospodarka finansowa:

7. Gospodarowanie mieniem:

8. Podjęcie uchwał w sprawie:

1) Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie przystąpienia Gminy Prudnik do realizacji projektu Ławeczka i asystencja - rozwój usług opiekuńczych i asystenckich nad osobami potrzebującymi wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (druk nr 788)

3) Podjęcie uchwały w sprawie przekazania do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w  Opolu skargi mieszkańców Wieszczyny na uchwałę Nr XLII/696/2021 r. Rady Miejskiej w Prudniku z dnia 27 maja 2021 r. w sprawie aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego obowiązujących na terenie gminy Prudnik (druk nr 790)

9. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych

1) 30/2021 interpelacja radnego Marcina Krasonia w sprawie zmiany nazwy Wiejskiego Centrum Aktywizacji w Rudziczce w Wiejski Dom Kultury w Rudziczce

2) 47-2021 interpelacja radnego Jacka Urbańskiego w sprawie podjęcia przez Gminę inicjatywy powrotu do kształcenia w Prudniku w kierunku pielęgniarstwa

3) 51/2021 interpelacja radnej Ludmiły Lisowskiej w sprawie możliwości ustawienia na terenie miasta Prudnika wiat na rowery w węzłowych punktach komunikacyjnych

4) 52/2021 interpelacja radnej Ludmiły Lisowskiej w sprawie przeglądu i naprawy drogi dojazdowej do Cmentarza Komunalnego od strony ul. Dąbrowskiego

5) 53/2021 interpelacja radnej Ludmiły Lisowskiej w sprawie skierowania pism i wyegzekwowania od właścicieli lokali przy ul. Batorego i doprowadzenia witryn sklepowych do czystego wyglądu

6) 54/2021 interpelacja radnej Ludmiły Lisowskiej w sprawie umieszczenia ławek na ul. Armii Krajowej i ul. Batorego w kierunku do skłepów wielkopowierzchniowych

7) 55/2021 interpelacja radnej Ludmiły Lisowskiej w sprawie wydzielenia na ścieżkach pieszo-rowerowych przy ul. Kolejowej odpowiednich części dla rowerzystów i dla pieszych

8) 56/2021 interpelacja radnego Zygmunta Bochenka w sprawie remontu nawierzchni ul. Soboty

9) 57/2021 interpelacja radnego Zygmunta Bochenka w sprawie zaoranej przez Stadninę Koni drogi

10) 58/2021 interpelacja radnego Pawła Licznara w sprawie podania terminu realizacji poprawy stanu technicznego schodów przy ul. Kościuszki

11) 59/2021 interpelacja radnego Pawła Licznara w sprawie podania terminu realizacji poprawy stanu drogi wewnętrznej na terenie ogrodów działkowych Słoneczna

12) 60/2021 interpelacja radnego Zygmunta Trojniaka w sprawie budowy nowego cmentarza komunalnego w Prudniku na przedłużeniu ulicy Jesionkowej

13) 62/2021 interpelacja radnego Marcina Domino w sprawie montażu na odcinku ul Aleja Lipowa w Prudniku barierki ochronnej

14) 63/2021 interpelacja radnego Marcina Domino w sprawie wykonania prac poprawiających stan techniczny podjazdów dla inwalidów na lacu zabaw w parku miejskim w Prudniku

15) 64/2021 interpelacja radnego Stanisława Mięczakowskiego w sprawie wykonania skrzyżowania o ruchu okrężnym na ul. Nyskiej i Piastowskiej w Prudniku

16) 65/2021 interpelacja radnego Stanisława Mięczakowskiego w sprawie ujęcia w budżecie gminy zadania w postaci wykonania w Łące Prudnickiej nawierzchni asfaltowej ulicy Słonecznej i Klasztornej

17) 66/2021 interpelacja radnego Stanisława Mięczakowskiego w sprawie zwolnienia Szkoły Podstawowej w Łące Prudnickiej z opłat za korzystanie z zajęć w ramach wychowania fizycznego lub przyjęcie symbolicznej opłaty w wysokości 1 zł za godzinę wzorem opłaty korzystania przez dzieci z Gminy Prudnik z obiektu Sójka

18) 67/2021 interpelacja radnej Urszuli Rzepieli w sprawie realizacji zabudowy plombowej jako samodzielnego budynku w rejonie nieparzystej strony ul. Chrobrego z ul. Ogrodową i początkiem pieszej ścieżki wzdłuż skarpy

19) 68/2021 interpelacja radnej Urszuli Rzepieli w sprawie poprawy obróbki blacharskiej dachu budynku sąsiadującego z wieżą Bramy Dpolnej przy ul. Batorego

20) 69/2021 interpelacja radnej Zofii Zeprzałka - Krzemień w sprawie poprawy stanu technicznego boiska przy ulicy Strzeleckiej

10. Interpelacje i zapytania radnych.

11. Wolne wnioski, komunikaty, oświadczenia radnych i zamknięcie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej