« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Sprawy organizacyjne:

1) Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum,

2. Informacja Burmistrza o działaniach podejmowanych między sesjami.

3. Sprawozdanie Przewodniczącej Rady o działaniach podejmowanych pomiędzy sesjami.

4. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.

1) 100/2022 interpelacje radnej Zofii Zeprzałka - Krzemień w sprawie wdrożenia procedur administracyjnych mających na celu osiągnięcie przez gminę prudnik samodzielności energetycznej

2) 102/2022 interpelacje radnego Marcina Domino w sprawie uprzątnięcia zalegających śmieci przy ulicach wzdłuż rzeki w kierunku ogrodów działkowych

3) 104/2022 interpelacje radnego Tomasza Wisły w sprawie przebudowy skrzyżowania ul. Prężyńskiej z obwodnicą na rondo

5. Interpelacje i wnioski radnych.

6. Gospodarka finansowa:

b) Odczytanie opinii Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej o projekcie uchwały budżetowej,

c) Odczytanie opinii Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej o możliwości sfinansowania deficytu określonego w projekcie uchwały budżetowej Gminy Prudnik na 2023 rok

e) Przedstawienie stanowiska Burmistrza do opinii komisji,

g) Głosowanie uchwały w sprawie uchwały budżetowej Gminy Prudnik na 2023 rok (druk 1230)

2) Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Prudnik na lata 2023-2026 (druk nr 1231)

a) Odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej

b) Głosowanie uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Prudnik na lata 2023-2026 (druk nr 1231)

7. Gospodarowanie mieniem:

2) Podjęcie uchwały uchylającej uchwałę w sprawie zasad sprzedaży lokali mieszkalnych i lokalu użytkowego oraz określenia warunków udzielania bonifikat przy sprzedaży lokali mieszkalnych w budynku przy Placu Wolności 2 w Prudniku (druk nr 1235)

8. Podjęcie uchwał w sprawie:

9. Wolne wnioski, komunikaty, oświadczenia radnych i zamknięcie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej