Porządek obrad
1)
Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2)
Przyjęcie protokołu z XIV sesji.
3)
Zmiany w porządku obrad
2.
Informacja Burmistrza o działaniach podejmowanych między sesjami.
3.
Sprawozdanie Przewodniczącej Rady o działaniach podejmowanych pomiędzy sesjami.
4.
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych.
5.
Informacja o stanie bezpieczeństwa Gminy Prudnik za rok 2018:
1)
Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w zakresie ochrony przeciwpożarowej i zagrożeń pożarowych w Gminie Prudnik (druk nr 245)
2)
Zarządu Oddziału Gminnego z działalności Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP Gminy Prudnik w zakresie ochrony przeciwpożarowej i zagrożeń pożarowych w Gminie Prudnik (druk nr 246)
3)
Komendy Powiatowej Policji w Prudniku w zakresie porządku i bepieczeństwa publicznego (druk nr 247)
4)
Sanepidu w zakresie stanu sanitarnego Gminy Prudnik (druk nr 248)
5)
Z działalności Straży Miejskiej w Prudniku za rok 2018 (druk nr 249)
6.
Rozpatrzenie informacji:
1)
o przebiegu wykonania budżetu Gminy Prudnik oraz o przebiegu wykonania planu finansowego instytucji kultury za I półrocze 2019 roku (druk nr 250)
2)
o kształtowaniu się Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Prudnik za I półrocze 2019 roku (druk nr 251)
1)
Podjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Prudnik na 2019 rok (druk nr 252)
2)
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Prudnik na lata 2019-2022 (druk nr 253)
8.
Gospodarowanie mieniem:
1)
Podjęcie uchwały w sprawie zbycia lokalu mieszkalnego (druk nr 254)
2)
Podjęcie uchwały w sprawie oddania w najem lokalu użytkowego w Regionalnym Inkubatorze Przedsiębiorczości przy Placu Woności 6 w Prudniku (druk nr 255)
9.
Podjęcie uchwał w sprawie:
1)
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat, jak również trybu ich pobierania (druk nr 256)
2)
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w ośrodku wsparcia w Klubie Senior + oraz określenia zasad uczestnictwa seniorów w zajęciach oferowanych przez placówkę „Senior+” (druk nr 257)
3)
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie Gminy Prudnik do przygotowania i realizacji projektu pn. „Wzrost jakości usług administracyjnych w Dzierżoniowie, Kluczborku, Kędzierzynie-Koźlu, Namysłowie, Prudniku” w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 konkurs nr POWR.02.18.00-IP.01-00-001/18 (druk nr 258)
4)
Podjęcie uchwały w sprawie w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych oraz nadania jej nazwy (druk nr 259)
5)
Podjęcie uchwały w sprawie wyboru ławników na kadencję w latach 2020-2023 (druk nr 260)
a)
Odczytanie opinii zespołu do opiniowania kandydatów na ławników z dnia 23 września 2019 r.
b)
Wybór Komisji Skrutacyjnej.
c)
Wyjaśnienie zasad głosowania do Sądu Rejonowego w Prudniku.
d)
Głosowanie tajne w sprawie wyboru ławników.
e)
Podjęcie uchwały w sprawie wyboru ławników na kadencję w latach 2020-2023 (druk nr 260)
6)
Podjęcie uchwały uchylającej uchwałę w sprawie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne (druk nr 261)
10.
Interpelacje i zapytania radnych.
11.
Wolne wnioski, komunikaty, oświadczenia radnych i zamknięcie obrad sesji.