« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Sprawy organizacyjne:

1) Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.

2. Informacja Burmistrza o działaniach podejmowanych między sesjami.

3. Sprawozdanie Przewodniczącej Rady o działaniach podejmowanych pomiędzy sesjami.

4. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych.

5. Informacja o stanie bezpieczeństwa Gminy Prudnik za rok 2018:

6. Rozpatrzenie informacji:

7. Gospodarka finansowa:

8. Gospodarowanie mieniem:

9. Podjęcie uchwał w sprawie:

1) Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z opłat, jak również trybu ich pobierania (druk nr 256)

3) Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wyrażenia zgody na przystąpienie Gminy Prudnik do przygotowania i realizacji projektu pn. „Wzrost jakości usług administracyjnych w Dzierżoniowie, Kluczborku, Kędzierzynie-Koźlu, Namysłowie, Prudniku” w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 konkurs nr POWR.02.18.00-IP.01-00-001/18 (druk nr 258)

5) Podjęcie uchwały w sprawie wyboru ławników na kadencję w latach 2020-2023 (druk nr 260)

a) Odczytanie opinii zespołu do opiniowania kandydatów na ławników z dnia 23 września 2019 r.

c) Wyjaśnienie zasad głosowania do Sądu Rejonowego w Prudniku.

d) Głosowanie tajne w sprawie wyboru ławników.

10. Interpelacje i zapytania radnych.

11. Wolne wnioski, komunikaty, oświadczenia radnych i zamknięcie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej