« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Sprawy organizacyjne:

1) Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.

2. Pisemna Informacja Burmistrza o działaniach podejmowanych między sesjami.

4. Gospodarowanie mieniem:

5. Podjęcie uchwał w sprawie:

3) Podjęcie uchwały w sprawie określenia kryteriów, dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów oraz wartości punktów branych pod uwagę w drugim etapie postępowania rekrutacyjnego do publicznych przedszkoli prowadzonych przez Gminę Prudnik oraz w sprawie określenia kryteriów, dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów oraz wartości punktów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym do pierwszych klas publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Prudnik dla kandydatów zamieszkałych poza obwodem danej szkoły (druk nr 1000)

6. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych.

1) 99/2021 interpelacja radnego Pawła Licznara w sprawie podania kwot kar i mandatów z tytułu zanieczyszczenia powietrza - spalania śmieci, niesczelnch szamb, zaśmiecania miasta

2) 131/2021 interpelacja radnego Rafała Bolibrzucha w sprawie dostosowania komunikacji miejskiej do godzin pracy Steinpol Central Services Sp. z o.o.

3) 132/2021 interpelacja radnej Katarzyny Rożek w sprawie ustalenia pierwszeństwa poruszania się na ulicy Małachowskiego na wysokości Baszty

4) 133/2021 interpelacja radnej Katarzyny Rożek w sprawie poprawy nawierzchni alejek na cmentarza

5) 134/2021 interpelacja radnej Katarzyny Rożek w sprawie odrestaurowania fontanny znajdującej się naprzeciwko POK

6) 135/2021 interpelacja radnej Katarzyny Rożek w sprawie stworzenia bezpiecznego przejścia dla pieszych w okolicy Ronda Szozdy

7) 136/2021 interpelacja radnej Katarzyny Rożek w sprawie naprawy kratki ściekowej przy zakładzie Henniges Automotive Sp. z o.o.

8) 1/2022 interpelacja radnego Stanisława Mięczakowskiego w sprawie utworzenia podmiejskiej sieci komunikacyjnej

9) 2/2022 interpelacja radnego Stanisława Mięczakowskiego w sprawie wykonania prac naprawczych na u. Kwiatowej przy posesji 3,10 oraz Jana Pawła II przy posesji 24 w Łące Prudnickiej

10) 3/2022 interpelacja radnego Stanisława Mięczakowskiego w sprawie ustalenia harmonogramu bezpłatnego korzystania z hali sportowej przez mieszkańców Łąki Prudnickiej w wymiarze 2 godzin zegarowych 2 razy w tygodniu

11) 4/2022 interpelacja radnego Rafała Bolibrzucha w sprawie uzupełnienia ubytków w nawierzchni drogi ul. Jana Pawła II

12) 5/2022 interpelacja radnego Rafała Bolibrzucha w sprawie informacji odnośnie przejęcia od KOWR-u przez Gminę działki nr 351/5 w Łące Prudnickiej

13) 6/2022 interpelacja radnego Rafała Bolibrzucha w sprawie wykonania wiaty śmietnikowej przy nowo powstałym obiekcie w Łace Prudnickiej

7. Interpelacje i zapytania radnych.

8. Wolne wnioski, komunikaty, oświadczenia radnych i zamknięcie obrad sesji.

1) Uchwała nr 654/2021 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu z dnia 18 stycznia 2022 r. w sprawie opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Prudnik

2) Uchwała nr 684/2021 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu z dnia 18 stycznia 2022 r. w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu określonego w uchwale budżetowej Gminy Prudnik na rok 2022

« Powrót do strony głównej