Porządek obrad
1)
Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2)
Przyjęcie protokołu z LIV sesji.
3)
Przyjęcie protokołu z LV sesji.
2.
Pisemna Informacja Burmistrza o działaniach podejmowanych między sesjami.
3.
Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego - Gminę Prudnik za rok 2021 (druk nr 984)
4.
Gospodarowanie mieniem:
1)
Podjęcie uchwały w sprawie nabycia nieruchomości niezabudowanej (druk nr 985)
2)
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na obciążenie nieruchomości ograniczonym prawem rzeczowym użytkowania (druk nr 986)
3)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 987)
4)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 988)
5)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 989)
6)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 990)
7)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 991)
8)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 992)
9)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 993)
10)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 994)
11)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 995)
12)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 996)
13)
Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 997)
5.
Podjęcie uchwał w sprawie:
1)
Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego obszar części wsi Łąka Prudnicka i Moszczanka (druk nr 998)
2)
Podjęcie uchwały w sprawie trybu i sposobu powoływania i odwoływania członków zespołu interdyscyplinarnego oraz szczegółowych warunków jego funkcjonowania (druk nr 999)
3)
Podjęcie uchwały w sprawie określenia kryteriów, dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów oraz wartości punktów branych pod uwagę w drugim etapie postępowania rekrutacyjnego do publicznych przedszkoli prowadzonych przez Gminę Prudnik oraz w sprawie określenia kryteriów, dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów oraz wartości punktów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym do pierwszych klas publicznych szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Prudnik dla kandydatów zamieszkałych poza obwodem danej szkoły (druk nr 1000)
4)
Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Prudnik, udostępnionych dla operatorów i przewoźników oraz warunków i zasad korzystania z tych przystanków (druk nr 1001)
5)
Podjęcie uchwały w sprawie ustanowienia pomników przyrody (druk nr 1002)
6)
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia planu pracy Rady Miejskiej w Prudniku (druk nr 1003)
7)
Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planów pracy stałych Komisji Rady Miejskiej w Prudniku (druk nr 1004)
8)
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia petycji (druk nr 1005)
9)
Podjęcie uchwały w sprawie pozostawienia petycji bez rozpatrzenia (druk nr 1006)
10)
Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi (druk nr 1007)
6.
Odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych.
1)
99/2021 interpelacja radnego Pawła Licznara w sprawie podania kwot kar i mandatów z tytułu zanieczyszczenia powietrza - spalania śmieci, niesczelnch szamb, zaśmiecania miasta
2)
131/2021 interpelacja radnego Rafała Bolibrzucha w sprawie dostosowania komunikacji miejskiej do godzin pracy Steinpol Central Services Sp. z o.o.
3)
132/2021 interpelacja radnej Katarzyny Rożek w sprawie ustalenia pierwszeństwa poruszania się na ulicy Małachowskiego na wysokości Baszty
4)
133/2021 interpelacja radnej Katarzyny Rożek w sprawie poprawy nawierzchni alejek na cmentarza
5)
134/2021 interpelacja radnej Katarzyny Rożek w sprawie odrestaurowania fontanny znajdującej się naprzeciwko POK
6)
135/2021 interpelacja radnej Katarzyny Rożek w sprawie stworzenia bezpiecznego przejścia dla pieszych w okolicy Ronda Szozdy
7)
136/2021 interpelacja radnej Katarzyny Rożek w sprawie naprawy kratki ściekowej przy zakładzie Henniges Automotive Sp. z o.o.
8)
1/2022 interpelacja radnego Stanisława Mięczakowskiego w sprawie utworzenia podmiejskiej sieci komunikacyjnej
9)
2/2022 interpelacja radnego Stanisława Mięczakowskiego w sprawie wykonania prac naprawczych na u. Kwiatowej przy posesji 3,10 oraz Jana Pawła II przy posesji 24 w Łące Prudnickiej
10)
3/2022 interpelacja radnego Stanisława Mięczakowskiego w sprawie ustalenia harmonogramu bezpłatnego korzystania z hali sportowej przez mieszkańców Łąki Prudnickiej w wymiarze 2 godzin zegarowych 2 razy w tygodniu
11)
4/2022 interpelacja radnego Rafała Bolibrzucha w sprawie uzupełnienia ubytków w nawierzchni drogi ul. Jana Pawła II
12)
5/2022 interpelacja radnego Rafała Bolibrzucha w sprawie informacji odnośnie przejęcia od KOWR-u przez Gminę działki nr 351/5 w Łące Prudnickiej
13)
6/2022 interpelacja radnego Rafała Bolibrzucha w sprawie wykonania wiaty śmietnikowej przy nowo powstałym obiekcie w Łace Prudnickiej
7.
Interpelacje i zapytania radnych.
8.
Wolne wnioski, komunikaty, oświadczenia radnych i zamknięcie obrad sesji.
1)
Uchwała nr 654/2021 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu z dnia 18 stycznia 2022 r. w sprawie opinii o prawidłowości planowanej kwoty długu Gminy Prudnik
2)
Uchwała nr 684/2021 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Opolu z dnia 18 stycznia 2022 r. w sprawie opinii o możliwości sfinansowania deficytu określonego w uchwale budżetowej Gminy Prudnik na rok 2022