Porządek obrad
a)
Otwarcie posiedzenia i stwierdzenie quorum.
b)
Przyjęcie protokołu z posiedzenia komisji w miesiącu marcu,
2.
Rozpatrzenie informacji nt. działalności rzeczowej i finansowej Środowiskowego Domu Samopomocy za 2022 rok. (druk nr 1310)
3.
Sprawozdanie z działalności Ośrodka Pomocy Społecznej w Prudniku za rok 2022 oraz potrzeby w zakresie pomocy społecznej w Gminie Prudnik (druk nr 1311)
4.
Sprawozdanie z realizacji zadań zawartych w Gminnym Programie Wspierania Rodziny dla Gminy Prudnik za rok 2022 (druk nr 1312)
5.
Ocena zasobów pomocy społecznej (druk nr 1313)
6.
Analiza stanu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy Prudnik za rok 2022 (druk nr 1314)
7.
Zaopniowanie uchwał pod obrady LXXVIII Sesji rady Miejskiej w Prudniku: Gospodarka finansowa:
a)
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie zmian w budżecie Gminy Prudnik na 2023 rok (druk nr 1315)
8.
Gospodarowanie mieniem:
a)
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości (druk nr 1316)
b)
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie zbycia nieruchomości (druk nr 1317)
c)
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości (druk nr 1318)
d)
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości (druk nr 1319)
e)
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości (druk nr 1320)
f)
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości (druk nr 1321)
g)
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości (druk nr 1322)
h)
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 1323)
i)
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie wydzierżawienia nieruchomości (druk nr 1324)
9.
Podjęcie uchwał w sprawie:
a)
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Prudnik do realizacji Programu Priorytetowego "Ciepłe Mieszkanie" (druk nr 1325)
b)
Zaopiniowanie projektu uchwały w sprawie przekształcenia Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Prudniku z filią w Wieszczynie (druk nr 1326)
c)
Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie opłat za świadczenia w przedszkolach publicznych prowadzonych przez Gminę Prudnik oraz za pobyt dzieci w oddziałach żłobkowych przedszkoli publicznych prowadzonych przez Gminę Prudnik (druk nr 1327)
d)
Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia planu pracy Rady Miejskiej w Prudniku (druk nr 1328)
e)
Zaopiniowanie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie zatwierdzenia planów pracy stałych Komisji Rady Miejskiej w Prudniku (druk nr 1329)
10.
Sprawy bieżące Komisji, zamknięcie porządku obrad.
a)
Przedstawienie rysunków z rozwiązaniem domu pogrzebowego i cmentarza na ul. Jesionkowej.
b)
Wydanie opinii w sprawie wynajęcia lokalu użytkowego w trybie bezprzetargowym.
c)
Zajęcie stanowiska dot. wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości w drodze darowizny