« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Sprawy organizacyjne:

2. Informacja Burmistrza o działaniach podejmowanych między sesjami.

3. Sprawozdanie Przewodniczącej Rady o działaniach podejmowanych pomiędzy sesjami.

4. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania Radnych

1) 90-2023 interpelacja radnego Rafała Bolibrzucha w sprawie postawienia wiaty przystankowej na ulicy Piastowskiej

2) 91-2023 Interpelacja radnego Pawła Licznara w sprawie budowy drogi powiatowej do Czyżowic i Śmicza

3) 92-2023 interpelacja radnego Marcina Domino w sprawie zagospodarowania i poprawy estetyki niezabudowanego terenu u zbiegu ulic Szkolnej i Młyńskiej w kierunku Alei Miłej

5. Interpelacje i zapytania radnych.

7. Gospodarka finansowa:

8. Gospodarowanie mieniem:

4) Podjęcie uchwały w sprawie sprzedaży nieruchomości (druk nr 1481)

9. Podjęcie uchwał w sprawie:

4) Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Prudnik do realizacji projektu pn. „NieSamiDzielni – rozwój usług społecznych oraz wspierających osoby niesamodzielne – III edycja” realizowany w ramach Funduszy Europejskich dla Opolskiego na lata 2021-2027 Oś priorytetowa VII Fundusze Europejskie wspierające usługi społeczne i zdrowotne w opolskim jako Partner Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Opolu (druk nr 1487)

5) Podjęcie uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Prudnik do realizacji projektu pn. „Bliżej rodziny i dziecka - wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej - etap II” realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Opolskiego na lata 2021-2027, Priorytet/Działanie 6.7 Wsparcie rodziny i pieczy zastępczej (druk nr 1487 a)

7) Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Programu współpracy Gminy Prudnik z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2024 (druk nr 1489)

11. Wolne wnioski, komunikaty, oświadczenia radnych i zamknięcie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej